تصادف شدید موتور با پراید

11:21 - 26 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۳۴۴
مجید رنجبر از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید صبح امروز قبل از ورودی تونل توحید با یک مصدوم خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب  احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران ورودی تونل توحید یکدستگاه موتورسیکلت به علت سرعت زیاد به شدت با سواری پراید برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از این برخورد به شدت با زمین برخورد کرده و مصدوم می‌گردد که به علت تصادف بار ترافیکی مقطعی را در این محدودئه شاهد بودیم.

رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.
 
بیشتر بخوانید:

مومنی بیان داشت: تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داد.

وی افزود: علت این حادثه سرعت زیاد از سوی راننده موتورسیکلت بوده که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است.

وی از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب در حین رانندگی خودداری نمایند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *