فنونی‌زاده: ضعف ویلموتس باعث مشکل تیم ملی شد/ مشکل اصلی ما در مرحله حذفی است نه مقدماتی

11:28 - 26 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۳۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال ایران گفت: معمولاً در مرحله مقدماتی مشکل نداریم، بلکه در دور حذفی (در دور بعد) با مشکل مواجه شده‌ایم و بعضی سال‌ها نتیجه لازم را نگرفته‌ایم.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی و صعود از گروه C اظهار داشت: تیم ملی ایران همواره از مرحله مقدماتی صعود کرده و مشکلی در این مرحله نداشته است. اگر در این دوره با مشکل مواجه شدیم و کار صعودمان به روز آخر و، اما و اگر کشید به خاطر ضعف عملکرد ویلموتس و مسائل مربوط به آن دوره بود.

وی افزود: ملی‌پوشان در این مسابقه با هدف کسب پیروزی وارد زمین شدند؛ از همه مهمتر این بود که ما بُرد می‌خواستیم. مطمئن باشید اگر برای تساوی و یک امتیاز وارد زمین می‌شدیم، شکست می‌خوردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما از ۱۹۹۰ برای مقدماتی جام جهانی رفته‌ایم معمولاً در مرحله مقدماتی مشکل نداریم، بلکه در دور حذفی (در دور بعد) با مشکل مواجه شده‌ایم و بعضی سال‌ها نتیجه لازم را نگرفته‌ایم. با این وجود بازیکنان مقابل عراق زحمت کشیدند؛ اما نمی‌توانیم بگوییم کار خیلی بزرگی کردند. از طرف بازیکنان قدیمی تیم ملی و پیشکسوت‌ها به ملی‌پوشان تبریک می‌گویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *