شیب نزولی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه/ گام بلند با ساخت واکسن «نوراوکس»

14:49 - 24 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۷۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: شیب کاهش بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور شاهد هستیم، خوشبختانه آمار بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در سطح کشور کاهش پیدا کرده است.
سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه، گفت: شیب کاهش بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور شاهد هستیم.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تصریح کرد: خوشبختانه آمار بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در سطح کشور کاهش پیدا کرده است، روند واکسیناسیون به شیوه فعلی توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این رابطه بی تأثیر نبوده است.
 
عبداللهی تأکید کرد: اجتماعات در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید باعث شکل‌گیری موج جدید بیماری کرونا شود، باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
 
 
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به ساختار طبیعی ورود نیروهای مسلح از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوزه ساخت واکسن، اضافه کرد: همه جای دنیا شاهد ورود نیروهای مسلح به حوزه ساخت واکسن هستیم در این رابطه روسیه را می‌توان مثال زد.

عبداللهی با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران نیز وارد این عرصه شده است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این راستا گام بلندی با ساخت واکسن «نوراوکس» برداشته است، ان‌شاءالله در ماه‌های آینده با افزایش دامنه واکسیناسیون در کشور این بیماری را مهار و کنترل خواهیم کرد.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *