رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات

14:36 - 23 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۵۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات تاکید کرد و گفت: در این دوره از انتخابات تأکید تمامی مسئولان و دلسوزان نظام بر مشارکت مردم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است.
- پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مقامات قضایی و مسئولان نظارتی و امنیتی این استان برگزار شد.

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات گفت: پیش از برگزاری انتخابات نمایندگانی از سوی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در هر حوزه قضایی مستقر خواهند شد و بر نحوه اجرای انتخابات و اخذ رأی در شعب رأی گیری نظارت خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: در این دوره از انتخابات تأکید تمامی مسئولان و دلسوزان نظام بر مشارکت مردم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است و همه ما خدمتگزاران موظفیم در این راه برای تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات و ایجاد و شور نشاط انتخاباتی در جامعه با تمام توان تلاش کنیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *