رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست از شهروندان تهران برای مشارکت در انتخابات شورای شهر

10:08 - 23 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۴۰۵
رئیس شورای شهر تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت ورشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

_محسن هاشمی در ابتدای سیصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:‌ در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های کاندیداها، هنوز  فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مثل دوره‌های گذشته ایجاد نشده و با آن فاصله داریم، که امیدواریم در این چند روز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

وی افزود:‌ از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم بیاورند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود همه تخریبها و بی مهری‌های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است گفت: هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می‌دهند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد تا با وجود همه جفاها و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق‌های رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

بیشتر بخوانید:



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *