رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت دستگاه قضایی از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم نقش آفرین هستند

12:25 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۴۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حمایت دستگاه قضایی از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم نقش آفرین هستند، خبر داد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار با مدیران عامل بانک‌های این استان با اشاره به نقش بانک‌ها در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها بیان کرد: بانک‌ها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها دارند و اگر حمایت شوند و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولید شوند، قطعاً فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

عتباتی ادامه داد: منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری، در مسائل اقتصادی و مالی است که اگر بانک‌ها در امر کار آفرینی و اشتغال و حرفه آموزی و تولید دخیل باشند در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: در حمایت از فعالیت‌های سالم اقتصادی و تولید بانک‌ها هم باید لحاظ شوند. دستگاه قضایی در کنار بانک‌هاست و از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند حمایت می‌کند.

سجاد قربان زاده دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان آذربایجان غربی نیز در ابتدای این دیدار به سابقه خوب همکاری با رئیس دادگستری در استان اردبیل اشاره و گفت: از حمایت‌های بی دریغ ریاست کل دادگستری از واحد‌های تولیدی و بانک‌ها بهره‌مند شده ایم.

وی افزود: عتباتی در رونق تولید در استان اردبیل عملکرد فوق العاده‌ای داشت که جای تقدیر و تشکر دارد و یقین داریم که در استان آذربایجان غربی هم منشاء خیر و برکت خواهد شد.

قربان زاده که به نمایندگی از بانک‌های استان صحبت می‌کرد ابراز امید واری کرد با تفاهم و همکاری با واحد‌های تولیدی مشکل دار و حمایت‌های دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی گره از کار تولید در این استان گشوده شود و تعداد کثیری از واحد‌های تولیدی به چرخه تولید بازگردند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *