جلالی: ایران یکی از ۳ تیم برتر آسیا از نظر فیزیکی است/ مقابل کامبوج چند مهره باید استراحت کنند

8:45 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۱۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال کشور در خصوص بازی ایران – بحرین گفت: خیلی مطمئن و کنترل شده بازی کردیم. شناخت خوبی از آن‌ها داشتیم و نیمه دوم با آمدن قدوس با یک بازی مقتدرانه کار را یک سره کردیم.

مجید جلالی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت: ما تفاوت فنی زیادی با بحرین داریم و فقط حساسیت‌های حاشیه‌ای و تجریبات تلخ قبلی بازی را برایمان سخت کرده بود. خیلی مطمئن و کنترل شده بازی کردیم. شناخت خوبی از آنها داشتیم و نیمه دوم با آمدن قدوس با یک بازی مقتدرانه کار را یکسره کردیم.

جلالی در خصوص عملکرد متفاوت تیم ملی در نیمه‌های اول و دوم گفت: در نیمه‌های اول کمی محتاط و سنجیده کار می‌کنیم. ضمنا حریفان ما توان رقابت پایاپای در نیمه اول را دارند، اما در نیمه دوم از نظر فیزیکی و بدنی کم می‌آورند. ایران یکی از ۳ تیم برتر آسیا از نظر فیزیکی است.

وی افزود: شرایط جوی و آب و هوا تاثیری به آن صورت ندارد و نمی‌توانست باعث برتری بحرینی‌ها شود. آنها در محیط‌ های خنک زندگی می‌کنند و اردو‌های خود را در کشور‌های دیگر برگزار می‌کنند. من حدود ۵ سال در خوزستان کار کرده ام و خود ما هم در آن آب و هوا مشکلاتی داشتیم.

جلالی در خصوص اینکه بحرین حریف خیلی قدرتمندی نبود عنوان کرد: ما در بازی رفت هم برتر بودیم و فقط سابقه تلخ بازی با بحرین باعث نگرانی ما شده بود. قبلا در حفظ آرامش تیم خیلی موفق نبودیم، اما این بار با تسلط بالا و راحت بازی کردیم.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اسکوچیچ و تاثیر وی بر تیم ملی تصریح کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و بچه‌ها تجربه بالایی دارند. این تیم فقط نیازمند یک مدیریت خوب است.

جلالی در رابطه با بازی بعدی و لزوم استراحت به ملی پوشان اظهار داشت: به نظرم باید مقداری درانرژی تیم صرفه جویی کنیم و به بازیکنانی مثل نوراللهی، طارمی، قلی زاده و... استراحت دهیم. کریم انصاری فرد، مهدی قایدی، ترابی و نفرات دیگر می‌توانند مقابل کامبوج فیکس باشند.

وی در خصوص صحبت‌های سردار آزمون پس از بازی که گفته بود به بحرینی‌ها خندیده است گفت: ما سالها منتظر این برد بودیم و بازیکنی که می‌درخشد به هر حال احساساتی شده و سخنان خود را بی‌پرده بیان می‌کند. نباید از سردار ایراد بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *