رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کوچک‌زاده: اردوی ترکیه تاثیر روحی و روانی خوبی روی تیم داشت

12:37 - 18 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۷۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: برگزاری اردوی برون مرزی یکی از بهترین تصمیمات باشگاه نساجی بود و تاثیر خوبی در روحیه بازیکنان گذاشت.

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد وضعیت تیم فوتبال نساجی در اردوی ترکیه  اظهار داشت: تمرینات خوبی در اردوی ترکیه انجام دادیم. چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم و مربیان از شرایط راضی بودند. زمین تمرین، کمپ و امکانات بدنسازی همه عالی هستند. هتل خوبی هم داریم و فکر می کنم این اردو در این زمان یکی از بهترین اقدامات باشگاه برای تیم فوتبال بود.

وی با اشاره به میزان آمادگی تیم فوتبال نساجی در این اردو تصریح کرد: سه روز زودتر از تیم به ترکیه آمدم و شرایط را برای هر چه بهتر برگزاری این اردو فراهم کردم؛ با این حال سفر خارجی شرایط خاص خود را دارد. تغییر آب و هوا و تغذیه شرایط را کمی تغییر داده است و روی تمرینات تاثیر می گذارد ولی بازیکنان خیلی زود خود را با این شرایط هماهنگ کردند.

مدیر تیم فوتبال نساجی ادامه داد: مطمئن هستم این اردو تاثیر خوبی روی تیم می گذارد و قطعا برای ادامه کار ما در لیگ‌برتر مفید است. این شرایط  روی روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد و از طرفی در میزان آمادگی تیم نقش خواهد داشت. از آنجا که زمین مناسبی در اختیار داریم تمرینات خوبی انجام دادیم؛ این می تواند کمک کند تا با آمادگی کامل به ایران برگردیم و مسابقات را از سر بگیریم.

کوچک‌زاده با اشاره به مشخص شدن زمان بازی حساس این تیم مقابل تیم ماشین سازی در تاریخ ۴ تیر ماه سال جاری تاکید کرد: بازی با تیم ماشین‌سازی برای ما اهمیت زیادی دارد. باید برنده از زمین خارج شویم. با وجود احترام زیادی که برای تیم حریف قائلم محکوم به شکست هستند. درست است که با هم دوست و رفیق هستیم ولی در میدان مسابقه رقیب هستیم و برای برنده شدن همه تلاش‌مان را می کنیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و نساجی را در لیگ‌برتر نگه داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *