رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز فرآیند تمام الکترونیک کردن پرونده‌ها در شورا‌های حل اختلاف اصفهان

10:27 - 16 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۵۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از آغاز فرایند ثبت تمام الکترونیک پرونده‌ها در شورای حل اختلاف این استان خبر داد.
سیدمحمد موسویان در گفتگو با میزان از آغاز فرایند ثبت تمام الکترونیک پرونده‌ها در شورای حل اختلاف اصفهان خبر داد و گفت: ثبت تمام مکانیزه پرونده‌ها در شورا‌های حل اختلاف اصفهان با تلاش بی شائبه همکاران شورا‌های حل اختلاف با موضوع‌های تامین دلیل در شعب تمامی ۳۱ حوزه قضایی از ۳۵ حوزه قضایی استان اصفهان به غیر از حوزه‌های قضایی دولت آباد، مبارکه، نایین و جرقویه انجام شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین  انحصار وراثت بدون کاغذ در تمامی ۳۰ حوزه قضایی از ۳۵ حوزه قضایی استان اصفهان به غیر از دولت آباد، مبارکه، نایین، نجف آباد و جرقویه از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است و  بعضی از شعب شورای حل اختلاف در حوزه‌های قضایی ثبت تمام مکانیزه با موضوع انحصاروراثت را زودتر شروع کرده اند.
 
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ادامه داد: یکی از راهکار‌های مناسب جهت سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است. این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست قوه قضاییه است که خوشبختانه امروز توانستیم با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفت شاهد انجام آن در اصفهان باشیم.
 
موسویان تاکید کرد: این کار از اقدامات مهم و بزرگی است که در شرایط کنونی بیماری کرونا انجام شد از یک سو به حفظ سلامت قضات و کارکنان شورای حل اختلاف و از سوی دیگر سلامت زندانیان، کمک می‌کند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *