16:53
12 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۸۷۷

ثبت ۲۱۴ هزار شکایت از کیفیت اینترنت ثابت

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در مورد شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *