ایجاد سازش در ۲۴۵ پرونده در فارس

14:27 - 15 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۷۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس از ایجاد سازش در ۲۴۵ فقره پرونده در اردیبهشت و کاهش آمار زندانیان از ۷۵ نفر به یک نفر در سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین توانی، سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس در گفت‌وگو با میزان گفت: تعداد ۲۴۵ فقره پرونده در واحد اجرای احکام ۲ مجتمع یک شورای حل اختلاف شیراز در اردیبهشت ماه سال جاری با صلح و سازش طرفین مختومه و از چرخه اجرایی خارج شد.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: در راستای اولویت بخشیدن به حل و فصل اختلافات و همچنین احیاء سنت حسنه صلح در جامعه و ترغیب و تشویق اصحاب دعوی به مصالحه و اصلاح ذات البین تعداد ۳۹۳ فقره پرونده با موضوع دعاوی مالی که پس از صدور و قطعی شدن احکام مرتبط و تنظیم و ابلاغ اجراییه در واحد اجرای احکام ۲ شیراز در جریان اجرا قرار گرفته بود با تلاش قاضی وکارکنان اجرای احکام با برقراری سازش  مختومه شد.

وی افزود: همچنین با تلاش جهادی و شبانه روزی قاضی و اعضا وکارکنان اجرای احکام تعداد زندانیان از ۷۵ نفر به ۱ نفر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافت

حجت الاسلام والمسلمین توانی ادامه داد: اولویت در شورا‌های حل اختلاف تلاش برای ایجاد و برقراری صلح و سازش بین اصحاب دعوی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *