رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برقراری صلح و سازش در ۲۲ پرونده با ارزش نزدیک به ۲ میلیارد ریال

12:30 - 16 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۶۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: با سعی و تلاش همکاران شورا‌های حل اختلاف شهرستان سراب از میان ۶۵ فقره پرونده ارجاعی ۲۲ فقره پر. نده با ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال منتهی به صلح و سازش شده است.

حسین قربانی در گفت‌وگو با میزان با اشاره بر اهمیت و توجه بیشتر به ایجاد صلح و سازش در اختلافات و پرونده‌های قضایی اظهار داشت: موضوع صلح و سازش جزو سفارشات و آموزره‌های دینی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پرونده‌هایی که با صلح پایان می‌یابد ارزشمندتر و پایدار‌تر از زمانی است که با اختلاف و حکم قضایی خاتمه می‌یابد.

سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، در راستای توسعه و گسترش صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف استان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: با سعی و تلاش همکاران شورا‌های حل اختلاف شهرستان سراب از میان ۶۵ فقره پرونده ارجاعی ۲۲ فقره پرونده با ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال منتهی به صلح و سازش شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: در راستای صلح و سازش بین پرونده‌های ارجاعی، با تلاش همکاران شورای حل اختلاف سراب پس از سازش میان طرفین پرونده ۲ زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *