نشست توجیهی، مشورتی و ارزیابی مجتمع‌های قضایی تهران برگزار شد

8:55 - 12 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۶۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران روش ارزیابی و بازدید‌های برنامه ریزی شده در سال جدید را متفاوت با سال قبل خواند و گفت: با اهداف مشخص به دنبال این هستیم که نظارت بر مجموعه را بیشتر کنیم.
- با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، معاونین ستادی رئیس کل و سرپرستان مجتمع‌های قضایی، جلسه‌ای توجیهی و مشورتی با موضوع نحوه عملکرد هیات‌های بررسی و ارزیابی کننده عملکرد قضات و کارمندان مجتمع‌های قضایی تهران به صورت ویدئوکنفرانس و برخط برگزار شد.

یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست تخصصی گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه همفکری در خصوص نحوه ورود، ارزیابی و بررسی عملکرد مجتمع‌های قضایی اعم از سرپرستان، مدیران، کارکنان قضایی، اداری و مشکلات و معایب فیزیکی ساختمان مجتمع‌ها است که انتظار داریم این مهم به بهترین نحو مطلوب صورت گیرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: از ابتدای حضور رئیس کل دادگستری استان تهران مقرر شد به لحاظ وسعت، کثرت، گستردگی کار و تعداد مجتمع‌های قضایی، به صورت دوره‌ای از باب وظایف مدیریتی و نظارتی، حضور و سرکشی مستمر در مجتمع‌های قضایی را داشته باشیم که این مهم در سال گذشته با تلاش و جدیت توسط ستاد محاکم به نحو خوبی انجام شد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *