خورشیدی: قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، او را سرمربی تیم ملی می‌گذاشتند!/ اسکوچیچ بازی دوستانه نمی‌خواست

19:40 - 09 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: تیم‌های خوبی تقاضای بازی دوستانه داشتند، اما اسکوچیچ به خاطر فشردگی بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان نیازی به بازی تدارکاتی نداشت.

- مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تنها تیمی هستیم که در تمام گروه‌ها باید چهار بازی در مدت زمان کم انجام بدهیم. شما از دید خودتان درباره بازی تدارکاتی صحبت می‌کنید. تیم‌های خوبی تقاضای بازی دوستانه داشتند، اما دراگان اسکوچیچ به خاطر فشردگی بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان نیازی به بازی تدارکاتی نداشت.

وی افزود: اگر در مرحله انتخابی سه مسابقه داشتیم قطعا دیدار تدارکاتی برگزار می‌کردیم. می‌توانستیم در فیفادی بازی کنیم و حتی مکاتباتی شده بود و تیم‌هایی حاضربودند بیایند، اما باید تابع برنامه سرمربی باشیم. سرمربی می‌گوید بازی تدارکاتی نمی‌خواهد و دلیلش منطقی است، چون باید سه روز یک بار بازی کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه ملی پوشان از عدم برگزاری بازی تدارکاتی گلایه داشته‌اند، تصریح کرد: اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، او را سرمربی تیم ملی می‌گذاشتند! سرمربی گفت بازی دوستانه نمی‌خواهد.

خورشیدی در واکنش به این سوال که چرا سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر را یک هفته زودتر تعطیل نکرد تا زمان برای بازی تدارکاتی ایجاد شود؟ گفت: سازمان لیگ با فدراسیون و اسکوچیچ هماهنگ بود و در جلسات صحبت شده است. این خودش حُسن است که بازیکنان در کوران مسابقه به تیم ملی آمده اند. این کار سرمربی را راحت می‌کند.

به گفته خورشیدی، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۴ فردا جزیره کیش را به مقصد بحرین ترک می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *