پلمب ۷ واحد صنفی متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته

16:08 - 09 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۸۴۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای طرح بازدید از مراکز عرضه قلیان در پایتخت خبر داد و گفت: در این طرح ماموران از ۱۳۴ واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.
- نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی موجود و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با حضور نمایندگان اداره بهداشت اقدام به اجرای طرح بازدید از واحد صنفی عرضه قلیان شامل قهوه خانه، سفره خانه در پایتخت نمودند.

وی افزود: این طرح که در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد از ۱۳۴ واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که به ۳۵ متصدی اخطار کتبی و ۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه قلیان در فضا‌های بسته برابر دستور قضایی پلمب شدند.
 
بیشتر بخوانید:

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متصدیان این واحد‌های صنفی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد:اجرای این طرح‌ها توسط پلیس باغث اسوده خاطر شدن شهروندان و جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس می‌گردد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.
 

برچسب ها: پلیس امنیت تخلف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *