توقیف دو دستگاه نیسان متخلف

11:06 - 09 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۶۵۹
سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب از توقف یک دستگاه نیسان به علت حمل کارگران در قسمت بار و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه آزادگان خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مهدی نامجو سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت:دو دستگاه وانت نیسان که در حال انجام حرکات پرخطر و نمایشی در بزرگراه آزادگان بودند متوقف وراهی پارکینگ شدند.

وی گفت: رانندگان این دو دستگاه نیسان پا را از این فراتر گذاشته بودند و بیش از ده نفر از کارگران زحمتکش را در قسمت بار وسیله باری خود جای داده بود و در همین حین نیز اقدام به حرکات نمایشی و حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه آزادگان محدوده خلیج می‌نمودند، غافل از اینکه تیم گشتی پلیس راهور پشت سر آنهاست و حرکات آن‌ها را کنترل می‌نماید.

نامجو گفت: رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی مشاهده می‌نماید که دو دستگاه وانت نیسان که به صورت غیر مجاز اقدام به سوار کردن کارگران در قسمت بار وسیله کرده بودند و با یکدیگر کورس گذاشته بودند و با سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ موجب صلب امنیت رانندگان عبوری کرده و باعث به خطر افتادن جان کارگران و اخلال در نظم عبور و مرور در بزرگراه آزادگان شده بودند.

وی افزود: راننده این دو نیسان که بیش از ده نفر از کارگران را پشت نیسان خود نشانده بودند تا بخیال خود از دید پلیس مخفی بمانند و در عین حال اقدام به انجام حرکات نمایشی و حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه آزادگان کرده که بلافاصله این دو نیسان متوقف و از ادامه حرکت این وسیله نقلیه جلوگیری می‌نماید.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: برخی رانندگان بمنظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران نیز در قسمت حمل بار می‌نمایند که این اقدام خطرات بسیارزیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می‌نماید.

نامجو بیان داشت: رانندگان هر دو نیسان فاقد گواهینامه بوده که تخلفات این رانندگان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارسال و هر دو وسیله به پارکینگ منتقل شدند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست هیچ گاه از قسمت بار به عنوان حمل مسافر و کارگران استفاده ننمایند، زیرا خطرات بسیاری را در پی دارد و اگر این دو نیسان با این حرکات مخاطره آمیز به راه خود ادامه می‌دادند معلوم نبود چه حادثه تلخی روی می‌داد که به لطف خدا هر دو وسیله متوقف و از ادامه حرکت آن‌ها جلوگیری شد.
 

برچسب ها: پلیس راهور تخلف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *