رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بائو: تلاش می‌کنیم لیگ برتری بمانیم

14:47 - 08 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۴۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم نساجی گفت: با روند خوبی که در پیش گرفتیم نه تنها در لیگ برتر می‌مانیم بلکه نیم نگاهی هم به رتبه تک رقمی در جدول داریم.

میثم بائو در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: تمرینات را به طور مرتب در تهران دنبال می‌کنیم و بازی‌های دوستانه در دستور کار داریم. دو روز قبل نیز بازی تدارکاتی خوبی مقابل تیم بادران انجام دادیم. در برخی روز‌ها صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم تا بازیکنان در شرایط خوب بدنی باقی بمانند.

وی به برنامه این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی اشاره و تصریح کرد: در نظر داریم اردویی تدارکاتی برگزار کنیم، اماهنوز مقصد اردو مشخص نیست. در جریان برنامه مسئولان برای برگزاری اردوی خارجی نیستم، اما قطعاً در شهری اردو می‌زنیم که از نظر آب و هوایی شرایط خوبی داشته باشد. برنامه ما حضور پر قدرت در ادامه لیگ است از این رو تدارک خوبی برای بازیکنان خواهیم دید.

مربی تیم نساجی شرایط این تیم در جدول رده بندی را خوب توصیف کرد و افزود: با دو بردی که قبل از تعطیلات بدست آوردیم وضعیتمان در جدول بهبود پیدا کرد و شرایط روحی تیم خوب است. بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. امیدوارم پیروزی‌های بیشتری کسب کرده باعث خوشحالی هواداران شویم. آنها به ما انگیزه می‌دهد تا با وجود راه سختی که در پیش داریم نا امید نشویم.

بائو ادامه داد: از این پس همه بازی‌ها سخت است و ما تلاش می‌کنیم تیم در لیگ برتر بماند. دو ماه قبل تیم نساجی از رقبا ۹ امتیاز عقب بود. نه تنها این عقب افتادگی را با تلاش جبران کردیم بلکه سبقت خوبی گرفتیم و این نشان می‌دهد قدرت لازم را داریم. شک نکنید این تیم می‌ماند و حتی به تک رقمی شدن فکر می‌کنیم.

 


برچسب ها: نساجی میثم بائو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *