رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توقیف هجدهمین موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت

13:13 - 08 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۳۶۹
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسنگین ۱۳۰۰ سی سی دیگر در ادامه اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می‌کنند، گفت: در ساعت ۱۵:۰۰ ظهر دیروز، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی که در مسیر همت به غرب مقطع یادگار مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار متوقف و طبق قانون به پارکینگ منتقل شد.

همه خانی افزود: از ابتدای، با توقیف این موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی در این محور، جمع توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال ۱۴۰۰) به عدد ۱۸ دستگاه رسید.
 
بیشتر بخوانید:

به‌گفته این مقام انتظامی، طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌شود.

وی اشاره داشت: همچنین در این طرح و در ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته یکدستگاه موتورسنگین ۳۰۰ سی سی دیگر نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، جوانمردان توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار توقیف و به پارکینگ منتقل شده بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *