حاج کناری: یزدانی تاکتیک خوبی نداشت/ احساس کردم او کشتی را وا خواهد داد

12:23 - 07 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۱۶۴
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: یزدانی شرایط جسمانی خوبی نداشت و احساس کردم کشتی را وا خواهد داد.

- عباس حاج کناری پس از برگزاری انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد بین قیاسی و یزدانی درباره این دیدار اظهار داشت: کشتی خوبی بود و به خاطر حساسیت بالایی که مسابقات تک کشتی دارد همه در استرس نتیجه مسابقه بودیم.

وی ادامه داد: شاهد کشتی دیدنی و زیبایی بودیم؛ هر دو کشتی‌گیر از سرمایه‌های ملی ما هستند و امیدوارم هر کسی به دوبنده تیم ملی می‌رسد تمام تلاشش را برای افتخارآفرینی ایران انجام داد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره دلایل ناکامی یزدانی گفت: عدم آمادگی یزدانی در این مسابقه مشهود بود. یزدانی انفجاری کشتی می‌گیرد و باید روی قسمت هوازی تمرینات تمرکز بیشتری انجام می‌داد، اما متاسفانه موفق نبود و خودش هم کم کار‌ی‌هایی داشت.

حاج کناری تصریح کرد: زمانی هم که کشتی را تماشا می‌کردم مشخص بود شرایط جسمانی خوبی ندارد و احساس کردم کشتی را وا خواهد داد. متأسفانه وی در گذشته هم در همین موارد به مشکل می‌خورد. یزدانی تاکتیک خوبی نداشت، چون تمام قدرت کشتی‌گیر انفجاری در ابتدای مسابقه است که باید تمام توانش را در همان یک یا دو دقیقه اول بگذارد تا کار را تمام کند، اما یزدانی متاسفانه به حرف مربیان گوش نداد و از همین نقطه ضربه خورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *