الحاق سه فروند بالگرد به ناوگان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش/ بازآمد بالگردها؛ دانش بومی در هوانیروز

15:16 - 06 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۰۴۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با شاره به الحاق سه فروند بالگرد به ناوگان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، گفت: دانش بازآماد بالگرد، سال‌هاست که به عنوان یک دانش بومی در هوانیروز بازتولید شده و امروز برای بازآماد بالگردهایمان متکی به دانشمندان و جوانان هوانیروز هستیم.
-  بنا به اعلام  روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی، در مراسم الحاق سه فروند بالگرد بازآماد شده در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان به ناوگان پروازی این نیرو، با اشاره به بازدید خود از اقدامات تیم‌های فنی، تعمیر و نگهداری و دیدارش با خلبانان این پایگاه، گفت: اقدامات این جوانان یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های سال‌های دفاع مقدس است و به این تلاش و کوشش دست‌مریزاد می‌گویم.
 
نقش‌آفرینی ۹۸ فروند بالگرد هوانیروز ارتش در حماسه آزادسازی خرمشهر
وی با اشاره به نقش‌آفرینی ۹۸ فروند بالگرد هوانیروز ارتش در حماسه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: فرهنگ سوم خرداد، فرهنگ رشادت و عشق و حماسه است و اکنون نیز همان فرهنگ و همان عشق در هوانیروز ارتش جاری است.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: هوانیروز گوش به فرمان ولایت بوده و آماده است تا در هر عرصه‌ای، حماسه‌ای جدید متناسب با شرایط زمانی و مکانی خلق کند.
 
الحاق سه فروند بالگرد به ناوگان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش/ بازآمد بالگردها؛ دانش بومی در هوانیروز
 
قربانی تصریح کرد: دانش بازآماد بالگرد، سال‌هاست که به عنوان یک دانش بومی در هوانیروز بازتولید شده و امروز برای بازآماد بالگردهایمان متکی به دانشمندان و جوانان هوانیروز هستیم.
 
ارتقا و تقویت ناوگان بالگردی درپایگاه چهارم هوانیروز ارتش
همچنین امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقا و تقویت ناوگان بالگردی این پایگاه، گفت: سه فروند بالگرد بازآماد شده توسط متخصصان این پایگاه به صورت اساسی تعمیر و به پرواز درآمدند و به ناوگان پروازی گردان‌های شکاری، هجومی و شنوک این پایگاه خواهند پیوست.

وی اظهار داشت: روند ارتقای توان رزمی تجهیزات و کارکنان این پایگاه در دفاع از عزت میهن اسلامی و خدمت مردم، هر روز قوی‌تر از گذشته است.
 
 

برچسب ها: ارتش بالگرد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *