آقاکوچکی: کار سختی در توکیو داریم، اما ناامید نیستیم

8:45 - 06 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۹۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: کار بسیار سختی در پارالمپیک توکیو داریم، اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

عباس آقاکوچکی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر در اردوی آمادگی پیش از اعزام به پارالمپیک اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شرایط بسیار خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است و به دنبال اجرای اهداف پیش بینی شده خود هستیم، عملکرد بازیکنان هم تا کنون رضایت بخش بوده است. 

وی ادامه داد: تمرکز ما روی تمرینات بدنسازی و در کنار آن تمرینات پرتاب شوت و کارهای تکنیکی و تاکتیکی است تا در بهترین فرم در توکیو به میدان برویم. برای تمام روزهای باقیمانده تا پارالمپیک توکیو برنامه داریم. از ابتدای تابستان هم بازیکنان لژیونر به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد تا منسجم‌تر تمرینات را پیگیری کنیم و با آمادگی کامل راهی پارالمپیک توکیو شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره همگروهی ایران با آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و الجزایر در پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل همگروهی با تیم‌های برتر دنیا، کار بسیار سختی خواهیم داشت، اما ما هم ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه به توکیو می‌رویم و نیم نگاهی هم به کسب سکو و مدال خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *