رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقوی: اتفاقات فرودگاه سوءتفاهم اداری بود/ هیئت رییسه موافق برگزاری لیگ برتر با مدل VNL است

0:01 - 06 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: به دلیل تحریم‌های ظالمانه امکان تراکنش مالی به روش غیر نقدی را نداریم.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۰ و مواردی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت، اظهار داشت: روز گذشته نخستین جلسه هیئت رئیسه در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضا برگزار شد که موضوع اصلی، بحث روند آماده سازی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان بود.

وی افزود: همچنین در حاشیه این جلسه روش برگزاری لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ به صورت مدل لیگ ملت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای هیئت رئیسه با اصل موضوع یعنی برگزاری رقابت‌ها با مدل VNL موافقت کردند و قرار شد در نشستی با مدیران نمایندگان باشگاه‌ها در روز بیست و سوم خرداد این موضوع مطرح شود و در نهایت نتیجه نهایی را اعلام کنیم. علاوه بر این آیین نامه برگزاری کلاس‌های داوری نیز مصوب شد.

دبیر فدراسیون والیبال درباره حواشی که زمان اعزام تیم‌ملی به ایتالیا در فرودگاه امام خمینی به وجود آمد و منجر به دستگیری سرپرست تیم ملی شده بود، تصریح کرد: این موضوع یک سوء تفاهم اداری بود که بسیار سریع برطرف شد. تمامی تیم‌های ملی با همین روش به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند چرا که به دلیل تحریم‌های ظالمانه امکان تراکنش مالی به روش غیرنقدی را نداریم. 

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم که این اتفاق یک سوء تفاهم اداری بود و فدراسیون والیبال با آغاز ساعت اداری خیلی سریع پیگری‌های لازم را انجام داد و همه سوتفاهم‌ها برطرف شد. خوشبختانه تیم ملی بدون هیچ دغدغه‌ای عازم ایتالیا شد و امیدوارم با کسب نتایج درخشان بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *