مبارزه با فساد باید در همه حوزه‌ها نهادینه شود

9:24 - 05 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۶۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بهرامی در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری چهارمحال و بختیاری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد.

- احمدرضا بهرامی در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری چهارمحال و بختیاری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد گفت: فساد در نظام اداری تنها به دریافت رشوه و یا جرائم مرتبط با مبانی اخلاقی منوط نمی‌شود و اگر فرد شاغل در یک دستگاه در راستای قواعد و ارکان سازمان متبوع خود فعالیت نکند این موضوع خود می‌تواند به عنوان فساد تلقی شود.

بهرامی تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح کیفی خدمات، و مبارزه با کار چاق کن‌ها را از اصولی دانست که همواره باید در همه دستگاه‌ها به ویژه دادگستری و سازمان‌ها تابعه قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به موضوع انتخابات و لزوم فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم پرداخت و اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم تا با ایجاد شور و انگیزه مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

وی یکی از وظایف مهم مسئولان استان را نظارت بر حسن جریان انتخابات و پیشگیری و مقابله با تخلفات احتمالی دانست و گفت: مسئولان سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان باید هماهنگ با دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور استفاده کنند.

گفتنی است در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین داگستری که به میزبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد مدیران کل سازمان‌های تابعه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در سال گذشته را ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *