تولید سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک در نیروی هوایی ارتش

13:32 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۴۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تولید و ارتقای سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش، گفت: هواپیما‌ها و جنگنده‌های ما به این نوع تجهیزات مدرن مجهز شده‌اند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیر نصیرزاده، گفت: همانطور که می‌دانید جنگ‌های آینده بیشتر جنگ‌های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره‌مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیما‌ها نصب می‌کنیم.

وی افزود: جنگ الکترونیک نیاز به اشراف اطلاعاتی از سامانه‌های دشمن داشته و ما در طول سال به طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم برمبنای آن‌ها طرح‌ ریزی‌های مناسب را انجام می‌دهیم.
 
تجهیز هواپیما‌ها و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک/ تولید سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک در نیروی هوایی ارتش
نصیرزاده  با اشاره به تولید و ارتقای سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش، گفت: ما در رزمایش ها، این سامانه‌ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آن‌ها را برای شرایط جنگ برنامه ریزی می‌کنیم.
 
تجهیز هواپیما‌ها و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک/ تولید سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک در نیروی هوایی ارتش
وی اظهار داشت: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیما‌های جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپاد‌ها و هواپیما‌های بدن سرنشین نهاجا نیزکه سامانه‌های جنگال بر روی آن‌ها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.
 

برچسب ها: ارتش موشک جنگنده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *