فیروزی: هواداران صنعت نفت شرایط را درک کنند/ داور بازی را برای استقلال درآورد

13:44 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هوادار واقعی انتقاد می کند نه این که بدون توجه به مشکلات تیم فحاشی کند.

علی فیروزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد فحاشی برخی هواداران بعد از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال به سیروس پورموسوی اظهار داشت: من اسم این افرادی را که فحاشی می‌کنند هوادار نمی‌گذارم. حیف اسم هوادار که روی این افراد بگذاریم. هوادار واقعی انتقاد می‌کند، اما توهین نمی‌کند. از طرفی انتقاد باید منطقی باشد. تیم ما با استقلال از نظر مهره قابل مقایسه نیست. نفت چند مهره آسیب دیده داشت، در جریان بازی هم یکی از بهترین‌ها آسیب می‌بیند، دفاع جایگزین اخراج شد و ما دیگر مدافع نداشتیم؛ همه این اتفاقات از نظر روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد و نتیجه این می‌شود که دیدید.

وی ادامه داد: هواداران باید درک کنند. با وجود همه این مشکلات کادر فنی تیم را جمع کرد و ما تا آخرین دقایق یک امتیاز از تیم قدرتمند استقلال گرفته بودیم. نمی‌دانم چرا یکسری تماشاگر چنین برخوردی کردند؟ این‌ها غیر از تماشاگر و هوادار هستند. تیم ما دیروز حقش باخت نبود. اتفاقاتی که در بازی رخ داد باعث شکست ما شد. استقلال تیم بزرگی است و مساوی گرفتن از چنین تیم‌هایی شاید عالی نباشد، اما بد نیست.

مدیر تیم صنعت نفت وضعیت آب و هوایی را به ضرر تیمش دانست و خاطر نشان کرد: با وضعیتی که ما داشتیم نتیجه مساوی ایده آل بود. اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و نباید مردم تلاش بازیکنان و بازی خوبشان را از یاد ببرند. تیم ما کم نگذاشت. از یک جایی به بعد دیگر بدن‌ها نمی‌کشد. همه فکر می‌کنند بازی در هوای گرم به نفع ما و به ضرر تیم مقابل است در حالی که اینطور نیست. این تیم ما است که هر روز در این هوا تمرین می‌کند در نتیجه تحلیل می‌رود. بازی در این شرایط آب‌وهوایی برای ما سخت‌تر است تا تیمی که فقط یک روز در این هوا بازی می‌کند.

فیروزی با اشاره به اشتباه طیبی در به ثمر رسیدن گل استقلال گفت:تیم صنعت نفت خوب بازی کرد و بدشانسی آوریدیم که روی اشتباه فردی گل خوردیم. توجه داشته باشید که تیم بدون مهره صنعت نفت مقابل تیم پرمهره استقلال قرار گرفت و ۱۰ نفره در آخرین دقایق شکست خورد. وقتی یکی از شاخص‌ترین مدافعان تیم مصدوم می‌شود طبیعی است که تعادل خط دفاعی به هم بریزد و با مشکل رو به رو می‌شویم. مصدومیت اهل شاخه و خروجش از زمین تعادل خط دفاعی تیم ما را به هم ریخت. زمانی که هنوز بازیکن ما اخراج نشده بود به جز ده دقیقه اول که استقلالی‌ها شروع خوبی داشتند سایر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار تیم ما بود ول وقتی تیمی بخواهد بدشانسی بیاورد به این شکل می‌بازد. طیبی اشتباه کرد و می‌توانست بهتر از این در آن صحنه عمل کند، اما وقتی قرار باشد ببازیم حتی با تجربه‌ها هم در محاسبات‌شان اشتباه می‌کنند و این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی به صحبت‌های بعد از بازی سیروس پورموسوی در مورد داوری اشاره و تاکید کرد: کارشناس داوری نیستم، اما فکر می‌کنم داور برای ما بد سوت زد. شاید گاهی سوت‌هایش بد نبود، اما واقعا پورموسوی درست گفت که بازی را درآوردند. واقعا بازی را با سوت‌هایش در آورد. با این حال من کارشناس نیستم و باید بازی را دید و کارشناسان نظر دهند. من فکر می‌کنم سوت هایش خواسته یا نا خواسته بیشتر به سمت تیم استقلال بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *