کمرانی: کیانی شخصیت المپیکی دارد/ حیف شد مومن‌زاده به حقش نرسید

11:40 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: ناهید کیانی شخصیت المپیکی دارد و کسب سهمیه المپیک توکیو توسط او برای من قابل پیش‌بینی بود.

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم دو نفره بانوان تکواندو در رقابت‌های اردن اظهار داشت: در وهله اول باید از مردم عزیز ایران به خاطر عدم کسب سهمیه المپیک توسط مهلا مومن‌زاده عذرخواهی کنم و از اینکه این تکواندوکار شایسته به توکیو راه پیدا نکرد بسیار ناراحتم. درست است یک سهمیه المپیک کسب کردیم، اما می‌توانستیم با سهمیه کامل در المپیک ۲۰۲۰ شرکت کنیم.

وی افزود: مومن‌زاده در بازی نیمه‌نهایی مثل همیشه نبود و نمی‌دانم بگویم جوانی و استرس باعث شد یا دلیل دیگری برای شکست او وجود داشت، اما این بازیکن شایستگی رسیدن به المپیک را داشت و حیف شد که به حقش نرسید.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان تصریح کرد: نباید مومن‌زاده را بخاطر عدم کسب سهمیه سرزنش کنیم، چون او تنها ۱۸ سال سن دارد و با کسب مدال نقره جهان توانایی‌های خود را ثابت کرده و باید سرمایه‌های تکواندوی بانوان را حفظ کنیم.

کمرانی درباره عملکرد ناهید کیانی تصریح کرد: وقتی بازی‌های آسیایی جاکارتا تمام شد می‌دانستم که کیانی یک روز المپیکی می‌شود، چون شخصیت این کار را داشت. ۶ سال است با او کار می‌کنم و به خوبی توانایی فنی و روحیات کیانی را میشناسم و درخشش این بازیکن در رقابت‌های اردن برای من قابل پیش‌بینی بود و در مجموع این تکواندوکار شخصیت المپیکی داشت و به کمترین چیزی که استحقاقش را داشت، رسید.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که قول کسب مدال المپیک می‌دهد، گفت: هیچوقت نمیتوانم قول کسب مدال بدهم، اما این قول را میدهم که تا آخرین نفس برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم. تکواندوی بانوان پتانسیل موفقیت در رقابت‌های بزرگ را دارد و ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های المپیک بافث سرافرازی جامعه تکواندو شویم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *