جلالی: برای انتقاد از تیم ملی باز هم وقت است/ از دست رفتن میزبانی ریشه چندین ساله دارد

8:45 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۹۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: در خصوص اینکه میزبانی از تیم ملی فوتبال گرفته شد، باید بگویم این موضوع ریشه‌دار است و مربوط به امروز نیست.

مجید جلالی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حفظ آرامش تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی‌های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: من و هرکس دیگری که در این فوتبال حضور دارد باید از تیم ملی حمایت کند و مسئولیت خودمان را انجام بدهیم. حمایت کلامی و تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی به نفع آنها بوده و برای انتقاد باز هم وقت است. اگر الان تمرکز‌ها روی انتقاد از تیم ملی باشد، آرامش ملی‌پوشان از بین می‌رود.

وی افزود: آن چه که ما شنیدیم و خبر داریم بودجه به تیم ملی فوتبال تزریق شده است و فدراسیون تمام تلاش‌هایش را برای تیم ملی می‌کند. در خصوص اینکه میزبانی از تیم ملی گرفته شد، باید بگویم این موضوع ریشه‌دار است و مربوط به امروز نیست. ما در ۳۰ سال گذشته در محافل بین‌المللی ضعیف عمل کردیم و امروز شاهد نتایج آن هستیم.

کارشناس فوتبال ایران گفت: انتقاد از فدراسیون فوتبال غیر معمول نیست و در هر فدراسیونی از ابتدا تا روز پایانی، انتقادات وجود داشته است. با این وجود فدراسیونی موفق‌تر عمل کرده که زیر فشار‌ها خودش را نباخته و حساسیت بیشتری به خرج نداده است. در دنیای فوتبال، هر چه میزان مسئولیت بالاتر برود فشار‌ها و انتقاد‌ها بیشتر می‌شود. در فوتبال بعضی‌ها با مدیریت فضای انتقادی و فشارها، شکوفا می‌شوند و روبه جلو حرکت می‌کنند. به منتقدان هم باید گفت آرامش فدراسیون فوتبال باعث تقویت تیم ملی پیش از بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *