رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صنعتِ‌نفت آخرین امیدِ اسماعیلی برای ملی‌پوش شدن

17:48 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک هجومی استقلال این فرصت را دارد تا در لحظه‌های آخر ملی‌پوش شده و تیم ملی را در بحرین کمک کند.

- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال قرار است پس از بازی‌های روز دوشنبه لیگ‌برتر، فهرست تیم ملی برای ۴ مسابقه‌ی حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ فوتبال ایران را اعلام کند.

تیم ملی در مرحله اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که دو دوره قبل بدون دغدغه آن را پشت سر گذاشتیم، اصلاً عملکرد خوبی نداشته و با توجه به هدایت ضعیف مارک ویلموتس ۲ بازی مهم را به عراق و بحرین واگذار کرد و برای صعود به مرحله دوم باید در ۴ بازی پیش رو تمام امتیازات ممکن را کسب کنند.

فرشید اسماعیلی هافبک هجومی و کاپیتان دوم استقلال سال‌هاست در این تیم عملکرد خوبی دارد و تقریباً هر بار که لیست تیم ملی اعلام می‌شود انتظار می‌رود نام وی جزو مردان ملی‌پوش باشد. او اولین بار مهر ۱۳۹۶ برای دیدار مقابل روسیه و توگو توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما پس از آن تاکنون افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشته است.

شماره ۸ استقلال امسال در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی خیره کننده داشت و از عوامل مهم صعود آبی‌ها به مرحله بعد بود. او در آخرین مسابقه استقلال پیش از اعلام فهرست تیم ملی در برابر صنعت نفت آبادان (دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰) این فرصت را دارد تا با درخشش در این دیدار، نام خود را در لیست مسافران بحرین قرار دهد.

*تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز‌های ۱۳، ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد به ترتیب به مصاف تیم‌های هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *