رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات سقوط صخره در آزاد راه تهران - شمال

9:25 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۶۷۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال گفت: در اثر حادثه جدا شدن و سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه واقع در جنوب تونل ۳۳/۱ منطقه ۲ آزادراه تهران شمال ۲ نفر از کارگران، جان خود را از دست دادند.
- بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید شهسواری درباره جزییات مربوط به حادثه ریزش کوه در قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت: در اثر حادثه جدا شدن و سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه واقع در جنوب تونل ۳۳/۱ منطقه ۲ آزادراه تهران شمال ۲ نفر از کارگران، (یک نفر راننده بیل مکانیکی و یک نیروی اجرایی) جان خود را ازدست دادند.
 
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال ریزش تونل در منطقه ۲ آزادراه را تکذیب کرد و درباره جزییات حادثه روز (شنبه) گفت: علت حادثه در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال، سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه در بیرون دهانه تونل بود و ریزش تونل رخ نداده است.

وی توضیح داد: این حادثه در اثر عملیات اجرایی نبوده و بیرون از محدوده تونل اتفاق افتاده است؛ یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و حادثه تلقی می‌شود.

به گفته شهسواری به دلیل حجم سنگین ابعاد جدا شده کوه و سقوط آن دسترسی به محل حادثه نیز به سختی انجام گرفته است.
 
وی تصریح کرد: تمامی تمهدیدات لازم هنگام حفاری تونل ها، دوران احداث و بهره برداری لحاظ شده است، در ۲۲ کیلومتر تاکنون ۳۱ رشته تونل حفاری شده است و حادثه‌ای رخ نداده است، حادثه امروز که مربوط به جدا شدن کوه و سقوط آن بود غیرقابل پیش بینی و نادر بوده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *