رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عزیزی: وزارت ورزش و شرکت توسعه به هیچ‌کدام از قول‌هایشان عمل نکردند/ ۴ میلیارد بدهی تنیس را پرداخت کردیم

16:55 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون تنیس گفت: ۴ میلیارد و ۳۵۰ تومان بدهی را پرداخت کردیم یعنی بیش از ۸۵ درصد بدهی‌های ما به شرکت توسعه پرداخت شده است.

- داود عزیزی در مراسم اختتامیه تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در خصوص برگزاری مسابقات فیوچرز در ایران اظهار داشت: برگزاری مسابقات فیوچرز در ایران مستلزم داشتن اسپانسر‌های بسیار قوی است، چون هر هفته فیوچرز حدودا ۱۵ هزار دلار پول می‌خواهد و ۴-۵ هزار دلار هم بابت عوامل اجرایی لازم است و نزدیک به ۲۰ هزار دلار هزینه لازم است. برگزاری ۳ هفته فیوچرز در ایران حدودا ۵۰ هزار دلار پول می‌خواهد که نزدیک به یک میلیارد می‌شود. این هزینه را فدراسیون به سختی می‌تواند تهیه کند. طبیعتا حضور اسپانسر‌هایی که با دعوت فدراسیون جدیدا ورود می‌کنند، این احتمال هست که ما شاهد برگزاری مسابقات فیوچرز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تلاش کردید که زمین‌های تنیس را به فدراسیون برگردانید؟ گفت: به شدت تلاش کردیم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم، علی رغم قول‌هایی که وزارت ورزش و شرکت توسعه دادند به هیچ کدام از قول‌هایشان وفا نکردند و فدراسیون تنیس فاقد هرگونه مکان است، بخش خصوصی همکاری خوبی با ما کرد تا مجموعه ورزش کشور.

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد: تمام رایزنی‌های لازم را با وزارت ورزش و شرکت توسعه انجام دادیم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق برای فدراسیون تنیس بیفتد، ولی تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است و ما شاهد این هستیم بخش خصوصی به ما کمک می‌کند تا مجموعه ورزش.

عزیزی در پاسخ به این سوال که فدراسیون تنیس به شرکت توسعه بدهی دارد؟ خاطرنشان کرد: بیش از ۵ میلیارد تومان بدهی داشتیم که ما ۴ میلیارد و ۳۵۰ تومان را پرداخت کردیم یعنی بیش از ۸۵ درصد بدهی‌های ما به شرکت توسعه پرداخت شده است.

وی در واکنش به صحبت‌های فرامرزیان مبنی بر اینکه یک زمین به هیئت تنیس واگذار شود تا به تنیس شیراز کمک شود، گفت: اجرای غلط ماده ۸۸ قانون الحاق ۲ منجر به این شد که همگانی کردن تنیس به سختی انجام شود و تنیس رشته گران‌قیمتی شود. همه ادارات کل هم مکلف و هم موظف هستند تا زمین‌های لازم را برای همگانی کردن تنیس را در اختیار هیئت‌ها بگذارند؛ بنابراین همه ادارات کل باید این کار را انجام دهند، اینکه ما در استان فارس ببینیم که هیئت تنیس فاقد زمین باشد چیز خوشایندی نیست.

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که فدراسیون برنامه‌ای برای قضاوت داوران خانم دارد؟ عنوان کرد: شرایط کرونا تا به امروز به ما اجازه نداده است و در تمام دنیا چنین شرایطی وجود داشته است. ما در این دوره از مسابقات سعی کردیم داورانی را دعوت کنیم که از بحث امتیازگیری عقب نیفتند. در ارومیه هم تمام تلاش مان این بود. با وزارت ورزش رایزنی‌های خوبی کردیم تا اجازه دهند تا داوران خانم بتوانند در بخشی از مسابقات آقایان شرکت کنند و داوری کنند و بتوانند سرعت عمل‌شان بالا برود، چون وقتی سرعت عمل و دیدشان بالا برود می‌توانند در مسابقات بین‌المللی حرف برای گفتن داشته باشند. ان‌شاءالله که بتوانیم این مجوز‌ها را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *