پلیس پشتیبان همیشگی استارتاپ‌ها

16:36 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۵۷۷
رئیس پلیس فتا استان تهران گفت: پلیس حامی همیشگی استارتاپ‌ها است.
- داوود معظمی گودرزی روز جمعه در بازدید از دهمین نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس اظهار کرد: بیشتر شرکت‌کنندگان افرادی جوان هستند که ایده‌های خیلی خوبی برای ارائه دارند. برخی از این ایده‌ها می‌توانند برای توسعه در موارد مختلف راه‌گشا باشند.

وی ادامه داد: در مقام پلیس حامی استارت‌آپ‌ها هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این موتور پیشران توسعه کشور با سرعت بیشتری جلو رود و در حد اختیارات قانونی خود موانع موجود در این راه را مرتفع نماییم، چه از منظر امنیتی و چه از نظر فرایندی، آنچه که قانون برای ما تعریف کرده و در چهارچوب وظایف ما هست، قطعا حمایت خواهیم کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص استفاده از دستاورد‌های این شرکت‌ها در فرایند‌های روزانه پلیس ابرازداشت: یکی از شاخه‌هایی که نیروی انتظامی هم از آن استفاده می‌کند، بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان است. در حوزه پلیس سایبری احساس نیاز بیشتری کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم در خیلی موارد با این عزیزان تعامل داشته باشیم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی در خصوص حمایت پلیس از استارتاپ‌ها خاطر نشان کرد: قطعا یکی از مولفه‌های اصلی توسعه استارت‌آپ‌ها، مولفه‌های امنیتی است. پلیس فتا به عنوان لابراتوار خروجی تمام تهدیدات سایبری توانسته در حوزه تهدیدات، اطلاعات بسیار باارزشی در دسترس این عزیزان قرار دهد و فرایند فنی و امنیتی آن‌ها را تسهیل کند و امنیت آن‌ها را بالا ببرد.

وی تاکید کرد: در حوزه پلیسی سعی کردیم با تدوین یک دستور عمل، امکان آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات مختلف و حملات سایبری را کاهش دهیم. اگر استارت‌آپ‌ها با توجه به این دستورعمل و بر اساس سناریو‌های واقعی، موارد اشاره شده را مراعات کنند، قطعا آسیب پذیری بسیار کمتر خواهد شد.

دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۱) از روز ۲۸ اردیبهشت آغاز شد و تا روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *