رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسفندیارپور: گل‌گهر شایسته کسب سهمیه آسیایی است/ اشتباه داور ۳ امتیاز بازی پدیده را از ما گرفت

13:40 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۵۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص اتفاقات بازی با پدیده گفت: پنالتی ما در دقیقه ۵۲ این بازی محرز بود و بیشتر کارشناسان داوری تایید کردند که آن صحنه پنالتی بوده است.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روز‌های تیمش اظهار داشت: از عملکرد تیم در این روز‌ها رضایت داریم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. تیم شرایط خوبی دارد، کادر فنی و بازیکنان در آمادگی مطلوبی قرار دارند و مصدوم نداریم. تمرینات گل گهر تا چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

وی در خصوص اتفاقات بازی پدیده گل گهر در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر و اتفاقات داوری این دیدار گفت: پنالتی ما در دقیقه ۵۲ این بازی محرز بود (پ‌ن: ارسال گادوین منشا در محوطه‎ی تیم پدیده به دستِ بازِ محمدرضا فلاحیان مدافع تیم پدیده برخورد داشت) و بیشتر کارشناسان داوری تایید کردند که آن صحنه پنالتی بوده است. در آن دقیقه بازی صفر – صفر بود و اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، نتیجه دیدار تغییر می‌کرد. بازی در دست گل گهر بود و تیم برتر میدان بودیم با این حال اشتباه داوری باعث شد ۳ امتیاز را از دست بدهیم. از داور بازی (علی بای) شکایت کرده‌ایم و پیگیر این مساله خواهیم بود.

اسفندیارپور در خصوص اُمید‌های گل گهر به کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تیم‌های لیگ برتری کسب سهمیه آسیایی است و تیمی نیست که نخواهد به این مهم دست یابد. مجموعه‌ی باشگاه گل گهر شایستگی کسب سهمیه آسیایی را دارند. ما از لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات سخت افزاری در سطح مناسبی قرار داریم و با حمایت همه جانبه، آرامش و حفظ همین روند ان‌شالله به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ راه خواهیم یافت.


برچسب ها: گل گهر سیرجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *