دفاع قهرمانانه؛ فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین

9:00 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۳۸۴
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی پیروی افتخارآمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه اسرائیل اعلام کرد: این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می‌شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله بااستکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.
- شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی پیروی افتخارآمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

نصر من الله وفتح قریب و بشر الصابرین
 
پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیست‌های درمانده و مفلوک، معجزه‌ی غلبه اراده ملت‌ها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.
 
دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار بایکپارچگی و هم‌افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین‌برانگیز همه گروه‌های مقاومت، با بهره‌مندی از ایمان سرشار و توکل برقادر متعال و با به کارگیری سلاح‌های قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه وننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.
 
این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می‌شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله بااستکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.
 
با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط، به زباله دان تاریخ پیوسته است.
 
اینک این مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروه‌های مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده‌ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند.
 
سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس درود بر رزمندگان گردان‌های قسام، قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و برجوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله‌ مقاومت؛ «شیخ جراح».
 
ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می‌گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروه‌های مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می‌گویند.
وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

 

برچسب ها: فلسطین ائمه جمعه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *