رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در وصفِ حالِ خطیبی؛ استعفا همیشه کارساز نیست!

10:41 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۳۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تراکتور تا کنون سه مرتبه در لیگ برتر استعفا کرده است، اما تنها استعفای اول وی کارساز بوده است.

- رسول خطیبی لیگ بیستم را با آلومینیوم اراک شروع کرد؛ اما بلافاصله بعد از شکست سه بر صفر مقابل نساجی، از سمتش استعفا کرد. در نگاه اول بعضی این استعفا را اشتباه قلمداد کردند، اما به کمک همین استعفا با ورود بازیکنان باانگیزه و دارای تجربه در لیگ‌برتر، ورق برای آلومینیوم اراک بازگشت. شاگردان خطیبی در نیم‌فصل اول با ۲۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند و در ۶ دیدار پایانی بدون شکست باقی ماندند.

خطیبی به اعتبار عملکرد خوبش در آلومینیوم، راهی تبریز و سرمربی تراکتور شد. خطیبی در لیگ بیستم دو مرتبه دیگر اقدام به استعفا کرده است؛ یکبار برای جدایی از آلومینیوم و مرتبه سوم بعد از حذف تراکتور در جام حذفی. با این وجود استعفای مرتبه دوم و سوم برای وی خیلی نتیجه خوشایندی نداشته است. خطیبی در تراکتور تنها در لیگ قهرمانان آسیا توانست تیمش را با چاشنی شانس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند.

سرمربی ۴۲ ساله تراکتور با چالش‌ها و انتقادات زیادی در تراکتور روبه‌رو شده است. تراکتور در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده هشتم لیگ‌برتر قرار دارد و از جام حذفی کنار رفته است تا پرشورها در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام باشند. بخشی از بازیکنان تراکتور با خطیبی و کادرش همراه نیستند؛ از سوی دیگر، هواداران هم در حمایت از او هم نظر نیستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *