عظیمی: هنوز شکایت رسمی از شهرداری ورامین به دستمان نرسیده/ برای فصل آینده لیگ برتر والیبال ۷ مُدل در نظر داریم

7:45 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس کمیته رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: هیئت‌های استانی نماینده تام الاختیار فدراسیون در منطقه خود هستند و در صورتی که قراردادی به ثبت هیئت برسد به مثابه آنست که قرارداد در فدراسیون ثبت شده است.

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فرم قرارداد‌های مورد تایید فدراسیون والیبال و همچنین نحوه عقد قرارداد‌های باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان اظهار داشت: فُرمت قرارداد‌های فدراسیون یک قرارداد ۵ برگی است که پس از امضای قرارداد یک نسخه در اختیار فرد ذینفع (بازیکن، مربی و ...)، یک نسخه در اختیار هیئت مربوطه، یک نسخه در اختیار فدراسیون والیبال و دو نسخه دیگر هم در اختیار کمیته‌ها و بخش‌های مربوطه قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر از سال ۹۸ تصمیم گرفتیم که قرارداد‌ها به صورت الکترونیکی و با ثبت امضای الکترونیک به تایید فدراسیون و سازمان لیگ برسند که همین شیوه با حمایت‌های رییس فدراسیون و همچنین تلاش‌های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون ایجاد شد و باشگاه‌ها می‌توانند فرم‌های مربوط به قرارداد را از سایت فدراسیون والیبال دانلود کنند. این شیوه الکترونیکی از سال قبل ایجاد شد، اما به دلیل برخی مشکلات امکان استفاده از آن میسر نشد، اما از فصل پیش رو باید قرارداد‌ها به این صورت ثبت شوند.

عظیمی در واکنش به اظهارات شیرکوند درمورد تخلف باشگاه شهرداری ارومیه در جذب بازیکنانی که با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من هم مصاحبه‌های دوستان در این خصوص را شنیدم و برخی از عزیزان هم تماس‌های با من داشته‌اند، اما برای آن که فدراسیون والیبال و بالطبع کمیته انضباطی بتواند در مورد تخلفی تشکیل پرونده دهد نیاز است که شاکی شکایت خود را به صورت مکتوب و با استناد به دلایل و مدارک به فدراسیون ارسال کند. تاکنون هیچ شکایت رسمی از سوی شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در این مورد به دستمان نرسیده. باید تاکید کنم اگر بازیکنانی از روشی که مورد تایید فدراسیون والیبال است با تیمی قرارداد امضا کند و سپس به تیم دیگر بپیوندد، تخلف کرده و باید محکوم شود.

رییس کمیته رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال افزود: طبق قانون هیئت‌های استانی نماینده تام الاختیار فدراسیون والیبال در منطقه خود هستند و در صورتی که قراردادی به ثبت هیئت برسد به مثابه آنست که قرارداد در فدراسیون به ثبت رسیده است و آن قرارداد از دید فدراسیون رسمی به حساب می‌آید. متاسفانه دوستان به جای آنکه از مبادی قانومی پیگیر اینگونه موارد باشند به مصاحبه و اظهارات شفاهی اکتفا کرده‌اند و مطمئناً در چنین شرایطی پاسخی نخواهند گرفت.

عظیمی در پایان درمورد تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: برای فصل پیش‌رو ۷ مدل در نظر گرفته‌ایم؛ آیین نامه برگزاری لیگ برتر نیاز به بازنگری دارد و باید در جلساتی با مدیران عامل باشگاه‌ها و افراد متخصص در این حوزه، تغییرات مورد نیاز را اعمال کنیم. طبق پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم قرار است بیست و سوم خرداد ماه جلسه هم اندیشی با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک برگزار شود تا درمورد نحوه برگزاری لیگ برتر در این فصل تصمیم‌گیری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *