شاهکارِ اختصاصی فوتبال ایران؛ بی‌خبری سرمربی از بازیکنش!

19:25 - 31 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۶۲۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در نشست خبری پس از بازی استقلال و ذوب آهن در جام حذفی، فرهاد مجیدی از وضعیت مهاجم تیمش اظهار بی اطلاعی کرد!

- شیخ دیاباته مهاجم ۳۳ ساله اهل مالی با کارنامه‌ا‌ی خوب و سابقه‌ی درخشش در لیگ ۱ فرانسه و سری آ ایتالیا راهی استقلال شد. او فصل قبل عملکرد خیلی خوبی داشت و با ۱۵ گل، عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را به خود اختصاص داد (عنوانی که از فصل ۸۸-۱۳۸۷ لیگ برتر نصیب استقلال نشده بود).

اما امسال و حداقل در لیگ برتر اوضاع بر وفق مراد این مهاجم تنومند نبود و با پیش آمدن مصدومیت‌ها و غیبت‌های متعدد، او نتوانست موفقیت پارسال را تکرار کند و تنها ۲ گل در لیگ بیستم (هفته یازدهم به تراکتور تبریز) به ثمر رساند.

طبق شنیده‌ها شیخ دیاباته ۴ ماه است که دستمزدش را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است و این امر باعث شده تا او پس از دربی در تمرینات تیم شرکت نکند و مقابل ذوب آهن هم غایب باشد. اما جالب اینجاست که پس از بازی با ذوب‌آهن فرهاد مجیدی در اظهار نظری عجیب در خصوص مهاجم تیمش گفت: بعد از دربی از دیاباته خبر ندارم!

این در حالی است که دیاباته امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با میزان در واکنش به شایعه جدایی اش از استقلال و عدم حضورش در تمرینات گفت که در حال درمان و مداوای مصدومیتش است و دلیل غیبتش در تمرینات نیز به همین موضوع برمی‌گردد. 

قرارداد این مهاجم آفریقایی در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰) به پایان خواهد رسید و مشخص نیست دیاباته چه آینده‌ای خواهد داشت؛ تمدید یا جدایی؟ آن هم در شرایطی که هنوز چند هفته از لیگ برتر باقی مانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *