رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان زندان‌ها:ماموریت مشترک سازمان زندان ها و کمیته امداد حضرت امام (ره) دست‌گیری از خانواده زندانیان است

11:00 - 30 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۶۰۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در نظام زندانبانی، فقط آزادی مددجویان موضوعیت ندارد بلکه مهمتر از آن، امر اصلاح و تربیت آنان است تا بازگشت مجدد به جامعه، موجب نگرانی مضاعف مردم نشود.
- محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در جلسه ماهانه ویدئوکنفرانس با مدیران زندان‌های سراسرکشور که با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب تعبیری درمورد شهید لاجوردی دارند تحت عنوان «انسان خسته نشو»؛ که این خصلت در آقای بختیاری هم مشهود است و امروز ما هم سعی داریم این مشی و مرام را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا درمسیر خدمت به دین خدا، انقلاب و محرومان حرکت کنیم و خسته نشویم.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه رسیدگی به خانواده زندانیان به حتم برکت معنوی و فردی برای همه ما نیز خواهد داشت، عنوان کرد: این سرکشی‌ها و مشاهده وضعیت خانواده زندانیان انگیزه دوچندانی می‌شود تا در امر اصلاح زندانی دقیق‌تر عمل کنیم تا سرپرست خانواده هر چه سریعتر، سعادتمندانه نزد خانواده اش بازگردد.

وی با اشاره به طرح‌های ابداعی در برخی استان‌ها و همراهی مدیران قضایی و اجرایی در کنار مدیران زندان‌ها برای سرکشی از خانواده زندانیان یادآور شد: دیدن غم و غصه این خانواده‌ها ناراحت‌کننده است؛ اما همین سرکشی‌ها و رسیدگی‌ها شعف معنوی و انگیزه دوچندانی برای حل مشکلات خانواده‌ها و بازگرداندن زندانی به آغوش خانواده ایجاد می‌کند. این حرکت سراسری در کشور ادامه می‌یابد تا دغدغه رهبر معظم انقلاب در مورد خانواده زندانیان برطرف شود.

رئیس سازمان زندان‌ها در عین حال خطاب به مدیران کل استانی یادآور شد: به سرکشی‌ها قانع نشوید، چون لازم است چتر حمایتی ما به شکل کمی و کیفی توسعه یابد و در بازدید‌ها وضعیت خانواده‌ها در سامانه حمایت ثبت شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *