رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خطیبی استعفا کرد/ الیاسی: از سرمربی تراکتور حمایت می‌کنیم

22:46 - 29 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۶۰۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیمفوتبال تراکتور از سمت خود استعفا کرد.

- تیم فوتبال تراکتور عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دیداری جنجالی و در خانه آلومینیوم دو بر صفر شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. 

رسول خطیبی که پیش از شروع نیمه دوم این مسابقه به دلیل درگیری لفظی با منصوریان از زمین اخراج شده بود، پس از پایان این مسابقه در رختکن تراکتور با بازیکنانش خداحافظی کرد.

به نظر می‌رسد مشکلات مالی این باشگاه و محقق نشدن وعده‌های مالی مدیران تراکتور به بازیکنان دلیل این تصمیم خطیبی بوده و باید دید آیا مالک و سایر مدیران این باشگاه تدبیری برای رفع این مسائل و بازگرداندن خطیبی به تیم‌شان دارند.

در همین حال عباس الیاسی درباره اخبار منتشر شده در مورد استعفای خطیبی، اظهار داشت: در این باره چیزی به صورت رسمی و کتبی به دست باشگاه نرسیده است و اگر خطیبی به صورت رسمی هم استعفا بدهد، هیات مدیره با آن مخالفت خواهد کرد. پس از اتمام بازی و طبق برنامه قبلی ارائه شده از سوی کادر فنی، اعضای تیم در راه تهران هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: ممکن است خطیبی تحت تاثیر اتفاقات و نتیجه دیدار ناراحت بوده و صحبت‌هایی مطرح شده باشد، اما باشگاه با قاطعیت از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد. در شرایط کنونی باید همه ما دست به دست هم بدهیم و از اعضای باشگاه تا بازیکنان، کادر فنی و هواداران؛ همدل باشیم تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *