مددی: مشاور ایتالیایی مجیدی پس از تعطیلات به استقلال اضافه می‌شود/ برای پرونده استراماچونی وکلای بین‌المللی گرفته‌ایم

11:05 - 29 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۸۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال از اضافه مشاور فنی ایتالیایی به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، پس از تعطیلات لیگ برتر خبر داد.

- احمد مددی در گفت‌وگو با برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش درباره وضعیت استقلال برای دیدار امشب (چهارشنبه) مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: پس از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه‌های فراوانی از حیث داوری، گریبان تیم استقلال را گرفت، تیم ما برای بازی امروز آماده است.

وی در مورد غیبت چند روزه شیخ دیاباته در تمرین استقلال و دلیل این موضوع بیان کرد: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم، اما دلیل عدم حضور وی بحث مالی نیست. ما با شیخ صحبت کرده‌ایم و او شرایط ما را درک می‌کند. در صحبتی که شب گذشته با مجیدی داشتم، او گفت دیاباته در حال درمان است و در بازی امشب حضور نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور دستیار ایتالیایی در تیم استقلال گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.

مددی در مورد تناقض حضور دستیار خارجی در استقلال با قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم برای او کارت بگیریم. بلکه وی مشاور فنی سرمربی می‌شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان‌شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می‌شود.

وی درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی خاطرنشان کرد: شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود ۲۵ روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود ۱۵ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته‌ایم و موضوع اکنون در CAS در حال بررسی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *