رواسی: امیدوارم نتایج درخشان جام جهانی را در پارالمپیک هم تکرار کنیم

0:01 - 31 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۷۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم بتوانیم نتایج درخشان جام جهانی تایلند را در پارالمپیک توکیو هم تکرار کنیم.

علی‌اصغر رواسی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری در جام جهانی تایلند اظهار داشت: نتایج خوبی گرفتیم و تیم ما موفق به کسب ۵ مدال طلا و یک نقره شد. رکورد‌های خوبی توسط بچه‌ها به ثبت رسید که این عملکرد نشان از آمادگی بالای ملی‌پوشان ما داشت.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ادامه داد: همین ترکیبی که در جام جهانی وزنه زدند در توکیو هم حضور خواهند داشت و دستخوش تغییری نخواهد شد. امیدوارم بتوانیم این نتایج درخشان را در پارالمپیک هم تکرار کنیم.

وی درباره برنامه‌های این رشته تا آغاز مسابقات پارالمپیک گفت: قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار کنیم و بعد از آن برنامه‌ریزی را برای آغاز دور جدید اردو‌ها انجام دهیم تا با قدرت برای موفقیت در پارالمپیک آماده شویم. رکورد‌های ملی‌پوشان عالی بود و با فرصتی که تا آغاز پارالمپیک داریم تلاش می‌کنیم به سطح بالاتری از رکورد‌ها نیز برسیم.

رواسی در خصوص عملکرد پورمیرزایی به عنوان جانشین مرحوم سیامند رحمان در این رقابت‌ها گفت: پورمیرزایی عملکرد مطلوبی داشت؛ او سال‌ها در تیم ملی حضور داشته و حالا امید اصلی ما برای مدال در دسته فوق سنگین است. او به خوبی توانسته خود را با این شرایط وفق دهد و امیدواریم بار دیگر طلای فوق سنگین را برای ایران کسب کند.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری خاطر نشان کرد: حمایت‌ها خوب است و امیدوارم بتوانیم این حمایت‌ها را با کسب مدال‌های خوش‌رنگ در توکیو جبران کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *