رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت فکری به تنظیمات نساجی/ تقابل دوباره با نکونام به یاد دیدار جنجالی فولاد و استقلال

13:11 - 28 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۲۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نفت مسجدسلیمان با هدایت فکری، در سه مسابقه ۷ امتیاز کسب کرده است.

- محمود فکری دوازدهم  اسفند مله سال گذشته از هدایت استقلال استعفا داد و بعد از ۳۵ روز و در سال جدید هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را به عهده گرفت. او در ۳ بازی که روی نیمکت نفتی‌ها حضور داشته تا کنون دو برد و یک تساوی (۷ امتیاز) کسب کرده است. تساوی مقابل سپاهان، پیروزی مقابل مس رفسنجان و ماشین‌سازی تبریز نوید روز‌های خوب را برای محمود فکری و دستیارانش می‌دهد.

در حال حاضر شاگردان فکری با ۲۷ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارند در حالی‌که قبل از ورود وی، نفتی‌ها در ۵ مسابقه دو شکست و سه تساوی کسب کرده بودند.

*دوباره اعتقاد و اعتماد

نکته مهم اینکه، در مسجدسلیمان اعتقاد خاصی به فکری وجود دارد و حتی بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان، خبرنگاران در نشست خبری حسابی وی را تشویق کردند. با این اوصاف افکار عمومی در مسجدسلیمان کاملاً با سومین مربی فصل نفت همراه و همدل است. این در حالی است که فکری روی نیمکت استقلال، همواره مورد انتقاد بود و هواداران تیم تهرانی اعتقاد به تقویت کادرفنی وی داشتند. از آنجا که فکری در نساجی مازندران هم روز‌های خوبی را سپرده کرده است به نظر می‌رسد وی در تیم‌هایی که حواشی کمتری دارند، تفکراتش را بهتر اجرایی می‌کند.

*نفت شبیه نساجی می‌شود؟

فکری در لیگ نوزدهم با نساجی روی ریل شکست‌ناپذیری قرار گرفت و از ۱۰ بازی موفق به کسب ۱۸ امتیاز شد. این در حالی بود که کادرفنی قبلی در ۲۰ بازی ۲۰ امتیاز کسب کرده بود. نساجی با هدایت فکری در لیگ نوزدهم ۴ برد و ۶ تساوی کسب کرد تا بدون هیچ شکستی حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. نماینده مازندران در انتهای فصل نوزدهم لیگ برتر ماشین‌سازی، تراکتور و سپاهان را در زمین حریفان و فولاد خوزستان را در خانه‌اش شکست داد و با کسب ۶ تساوی دیگر برابر تیم‌های مختلف مانند سرخابی‌ها شگفتی‌ساز یک سوم پایانی لیگ لقب گرفت.

نتایج نساجی در ۱۰ هفته پایانی لیگ نوزدهم به شرح زیر بود:

*ماشین سازی صفر – نساجی ۳
*تراکتور صفر – نساجی یک
*صنعت نفت یک – نساجی یک
*نساجی صفر – نفت مسجد سلیمان صفر
*استقلال یک – نساجی یک
*نساجی ۳ – فولاد ۲
*نساجی یک – پرسپولیس یک
*سپاهان صفر – نساجی یک
*نساجی صفر – ذوب آهن صفر
*شهر خودرو صفر – نساجی صفر

تقابل دوباره با نکونام

استقلال تحت هدایت فکری در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مقابل فولاد خوزستان شکست خورد؛ حواشی که بعد از این مسابقه برای سرمربی وقت استقلال پیش آمد، باعث دلگیری شدید محمود فکری و جواد نکونام از یکدیگر شد. 

دیدار معوقه هفته بیست‌ودوم فولاد و نفت مسجدسلیمان، فرصتی برای تقابل مجدد نکونام و فکری است و هرکدام سرشار از انگیزه برای پیروزی. فکری در زمان هدایت نساجی توانست فولادِ مدعی قهرمانی را شکست بدهد.  فکری با نفت مسجدسلیمان به دنبال تکرار خاطرات نساجی، مقابل فولاد خوزستان و توقف شاگردان نکونام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *