رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زامهران: لیگ تازه برای ما شروع شده است

9:55 - 27 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال نساجی گفت: به دلیل حساسیت بازی های تیم نساجی از این پس لیگ تازه برای ما شروع شده است.

حسین زامهران در گفت‌وگو با میزان، در مورد شادی گلش در بازی نساجی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشحال موفق شدم برای تیمم گل ۳ امتیازی بزنم. این گل نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و امیدوارم هم گلزنی های من و هم پیروزی های تیم نساجی ادامه داشته باشم.پس از گل عدد۷ را به یاد نادر دست‌نشان نشان دادم و هدف دیگری نداشتم. امیدوارم برداشت دیگری نشود.

وی در مورد پیروزی مقابل تیم فولاد گفت: بازی بسیار سختی بود فولاد تیم سختکوش و دونده‌ای است. ما در این بازی بیشتر از فولاد جنگیده و زحمت کشیدیم؛ به همین دلیل موفق شدیم سه امتیاز را از آن خود کنیم. تیم ما اصلا شایسته انتهایی جدول نیست. تیمی که در کرمان مس را شکست می دهد و فولاد را در هفته های حساس متوقف می کند بدون شک لایق جایگاهی بهتر از آنچه می‌بینید است.

بازیکنان تیم فوتبال نساجی با اشاره به عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر تصریح کرد: خدا را شکر که موفق شدیم در دو بازی اخیر پیروز شویم. هر دو بازی مقابل تیم مس و فولاد که بسیار سخت بود به جدول برگشتیم. فکر می کنم از این به بعد مسابقات تازه برای ما شروع شده است چرا که باید خود را در جدول نگه داریم. ۷ بازی بسیار سخت پیش رو داریم و از این پس بازی ها برای ما فینال گونه است‌.

زامهران به انگیزه های این تیم اشاره و تاکید کرد: می‌توانیم در ادامه نیز همین روند را در پیش گرفته و در پایان فصل جایگاهی در خور نساجی به دست آوریم.از اینجا به بعد همه چیز دست خودمان است. این ما هستیم که می‌توانیم تعیین کنیم که در پایان فصل در چه جایگاهی قرار بگیریم. شرایط تیم بسیار خوب است و این جای امیدواری دارد.

وی در مورد تعطیلات مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: نساجی روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و چه بهتر بود که وقفه در لیگ به وجود نمی‌آمد. این تعطیلات می تواند به ضرر تیم ما باشد با این حال ناامید نیستیم. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم شاید نتایجی بهتر از آنچه پیش بینی کرده بودیم رقم بزنیم. درست است درنیم فصل اول و پس از بازی با پرسپولیس که وقفه در برنامه بازی‌ها ایجاد شد افت کردیم، اما از آن اتفاق درس گرفتیم و دیگر به آن شرایط بازنمی‌گردیم. همه بازیکنان حساسیت و شرایط جدول را درک می‌کند و قطعا نمی‌گذاریم اتفاقات نیم‌فصل اول به سراغ‌مان بیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *