رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیگی: شرایط خوبی در نساجی دارم/ با این روند در لیگ‌برتر می‌مانیم

12:59 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۴۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: ان‌شاالله با همدلی و ادامه روند خوبمان در انتهای فصل سهمیه نساجی در لیگ‌برتر حفظ می‌شود.

سعید بیگی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیمی دونده و قابل احترام است که کادرفنی خوبی دارد و یکی از تیم‌های خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود، اما خوشبختانه با صحبت‌هایی که کادرفنی نساجی داشتند شرایط خوب و ایده‌آلی داشتیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی افزود: مقابل فولاد در دقیقه ۱۳ به گُل رسیدیم و از تک گل خودمان به خوبی تا دقایق پایانی محافظت کردیم. امتیاز حساسی را در این دیدار کسب کردیم و امیدواریم به همین روند ادامه بدهیم تا دل هواداران خوب نساجی را شاد کنیم. بعد از شکست در جام حذفی مقابل ملوان، از نظر روحی و روانی کمی به هم ریختیم، اما آن بازی را فراموش کردیم. در بازی بیرون از خانه با مس رفسنجان موفق شدیم ۳ امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

بیگی درباره تجربه‌اش از همکاری با نساجی عنوان کرد: خداراشکر شرایط خوبی را با نساجی تجربه می‌کنم؛ بعد از جدایی از سایپا، فصل خوبی را سپری کردیم. خوشحالم که عضو تیم پرهوادار و با غیرت نساجی هستم. قبول دارم در اوایل فصل، نتایج دلخواه را کسب نکردیم؛ اما رفته رفته بهتر شدیم. ان‌شاالله با همدلی و ادامه روند خوب‌مان در انتهای فصل سهمیه نساجی در لیگ‌ برتر حفظ می‌شود.


برچسب ها: نساجی سعید بیگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *