مردم با انتخاب هوشمندانه و حضور پرشور در انتخابات راه شهیدان را ادامه دهند

19:34 - 25 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۸۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: مردم با انتخاب هوشمندانه و حضور خود می‌توانند ادامه دهنده راه شهیدان در میدانی به نام انتخابات باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان رضوی ضمن برشمردن آثار انقلاب اسلامی در جامعه گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود انتخابات است و حضور مردم در این صحنه بسیار مؤثر و مهم هست.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر خدمت رسانی در دوران کرونا به مراجعان گفت: خدمت به مردم یکی از واجبات است، زیرا در سخت‌ترین شرایط یار و یاور انقلاب بوده و هستند.

در ادامه این دیدار، ابراهیم مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: به جهت وجود بارگاه منور امام هشتم (ع) سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و به منظور رفاه حال زائران بودجه مناسبی جهت فعالیت‌های عمرانی این سازمان اختصاص یافته است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام اسماعیلی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان رضوی گفت: مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به طور متناوب و نوبه‌ای به منظور بررسی مشکلات و رفع آن‌ها در استان‌ها حضور می‌یابند که جای تقدیر و تجلیل دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *