رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سکوت سنگین سلبریتی‌ها علیه کودک کشی رژیم صهیونیستی

10:13 - 25 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۵۳۹
این روزها هیچ خبری از واکنش‌های غیر منتظره و کارشناسی شده سلبریتی‌های کشورمان که در هر زمان و به هر موضوعی که می‌رسند کارشناسانه مسائل را بزرگ‌نمایی می‌کنند تا حمایت خودشان را از یک اتفاق خاص نشان دهند نیست.

- این روزها به هر جا که می‌رویم و هر بار صفحات مجازی خود در هر اپلیکیشنی را باز می‌کنیم خبرهای دلخراش فلسطین نفس برایمان کم می‌آورد تصاویر و اخباری که حتی بی خبران را به خود درگیر می‌کند در این میان هنرمندان زیادی در سرتا سر جهان با پرداختن به این فاجعه بزرگ بوجود آمده از سوی رژیم صهیونیستی همدردی خود را نسبت به مردم فلسطین اعلام و ابراز می‌کنند.

اما نکته جالب این روزها از آنجایی شروع می‌شود که هیچ خبری از واکنش‌های غیر منتظره و کارشناسی شده سلبریتی‌های کشورمان که در هر زمان و به هر موضوعی که می‌رسند کارشناسانه مسائل را بزرگ‌نمایی می‌کنند تا حمایت خودشان را از یک اتفاق خاص نشان دهند نیست.

مگر نه اینکه فلسطین و مردمانش سال‌هاست که به رنج به وجود آمده از رژیم صهیونیستی و سرزمین‌ اشغالی‌شان خون گریه ‌می‌کنند و دنیا صدا مظلومانه آنها را بارها و بارها شنیده است اما گویی صدای بمب‌هایی که این روزها صدها و صدها کشته در فلسطین بر جای می‌گذارد هنوز به گوش هنرمندان کشورمان نرسیده است.

این موضوع نه تنها یک همدردی و یک همدلی با مردم فلسطین به حساب می‌آید بلکه وظیفه انسانی هر کسی است که در این روزهای خونین فلسطین صدای بی صدای مردم آن سرزمین باشد چراکه صدای بمب و آتش صدای مردمانشان را به هیچ کجا نمی‌رساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *