رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تهران برای مقابله با بارش‌های بهاری آمادگی دارد؟

15:57 - 17 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۶۷۱
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی بارش باران‌های شدید همراه با طوفان و گرد و غبار ظرف روز‌های آینده از آمادگی مناطق و نواحی شهر تهران برای مقابله با بارش‌ها و طوفان‌های بهاری خبر داد.

- ایسنا نوشت: اصغر عطایی در تشریح آمادگی شهرداری تهران برای بارش‌های بهاری گفت: باتوجه به بارش‌های بهاری که از قبل هم پیش بینی شده بود و در روز‌های گذشته نیز شاهد بارش‌های شدید همراه با طوفان و گردوغبار بودیم، آمادگی خوبی در سطح مناطق ۲۲ گانه و نواحی ۱۲۴ گانه ایجاد شده است و در حقیقت بسیج کاملی برای مقابله با حوادث احتمالی ایجاد شده است.

وی افزود: از روز‌های گذشته به طور کامل مسیل‌ها و کانال‌ها رصد و پایش شده و پاکسازی‌های لازم انجام شده است. همچنین تجهیزات مورد نیاز شامل "اره موتوری و بالا بر" برای بارش‌های بهاری که بیشتر به صورت لحظه‌ای است و ممکن است در هر زمان محدوده‌ای از شهر را درگیر کند تامین شده تا در صورت شدت باد و سقوط درختان موضوع به سرعت حل و فصل شود.

عطایی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون مشکلی در زمینه آبگرفتگی وجود نداشته است و تنها در چند مورد به صورت جزئی شاهد شکستگی درختان آن هم به صورت شکستگی شاخه‌ها بودیم که با آمادگی خوبی که وجود دارد به سرعت موضوع حل و فصل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *