رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تهران برگزار می‌شود

18:45 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۳۸۹
سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان سال ۱۴۰۰ کشور در تهران خبر داد.

- طبق اعلام سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه در این باره اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در نظر است برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان همراه با اهدای بازوبند پهلوان کشور با ضوابط و مقررات خاص برگزار شود.

وی افزود: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان از متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۸۲ به بالا و در اوزان ۸۰ تا ۹۰ و ۹۰+ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار و کشتی‌ها در دو وقت سه دقیقه‌ای با ۳۰ ثانیه استراحت طبق آخرین آیین‌نامه قوانین و مقررات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

باران چشمه عنوان کرد: اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، معرفی‌نامه هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مربوطه، دریافت کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک دال بر ثبت‌نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ارائه جواب آزمایش عدم بیماری کرونا از مدارکی است که می‌بایست هنگام ثبت نام شرکت کنندگان در دست داشته باشند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای خاطر نشان کرد: نفر اول مسابقات در سنگین وزن (۹۰+) صاحب بازوبند پهلوانی کشور در سال ۱۴۰۰ خواهد شد. به نفرات دوم تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به نفرات اول تا سوم وزن ۹۰+ کیلوگرم به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود. به نفرات اول تا سوم وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد و نفرات برتر هر وزن با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی پیش رو دعوت می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *