مجیدی: قول می‌دهم غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببرد/ در مرحله بعدی بهتر بازی خواهیم کرد

0:45 - 11 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۰۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قول می‌دهم غفوری جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد.

- فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی استقلال و الشرطه عراق در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.

*بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آنها افتخار می کنم. از تک تک آنها ممنونم چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آنها بود. مجددا از آنها تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

*بازی‌های گروه های دیگر را تماشا کردم. ما در سخت ترین گروه بودیم. فکر می کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم های این گروه بسیار خوب بودند. فکر می‌کنم از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند ولی در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

*فشار روی استقلال بخاطر نتیجه یک بر صفر؟ صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

*قهرمانی با استقلال بعد از قهرمانی با العین؟ تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی ووریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.



میثم
|
-
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
یعنی حرف زدن کنتور میندازه
میثم
|
-
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
یعنی حرف زدن کنتور میندازه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *