جوانمردی: جام جهانی العین فرصتی برای ارزیابی عملکردم شد

12:04 - 07 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۲۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات امارات فرصتی شد تا بتوانم علاوه بر ارزیابی عملکردم، شرایط حریفانم را هم بررسی کنم.

- بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی ملی‌پوش پاراتیراندازی اظهار داشت: در اردوی آمادگی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر در کنار دیگر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: هر چه به رقابت‌های پارالمپیک نزدیکتر می‌شویم، شدت تمرینات افزایش پیدا می‌کند و من با حداکثر توان تمرین می‌کنم تا در توکیو خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم. در فاصله بین اردو‌ها نیز با کادرفنی در ارتباط هستم تا تمریناتم زیر نظر آن‌ها انجام دهم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک افزود: ابتدای فروردین ماه بعد از یکسال دوری از مسابقات بین‌المللی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در جام جهانی پاراتیراندازی العین امارات حضور یافتم و این رقابت‌ها فرصتی شد تا بتوانم علاوه بر ارزیابی عملکردم، از نزدیک شرایط حریفانم را بررسی کنم.

جوانمردی عنوان کرد: در تپانچه بادی رقابت‌های العین که تمام حریفانم حضور داشتند موفق به کسب مدال طلا شدم. در تپانچه خفیف در جایگاه دوم قرار گرفتم و در تپانچه خفیف تیمی نیز مدال طلا را بدست آوردم. در مجموع از عملکردم در این دوره از رقابت‌ها راضی بودم و امیدوارم با حفظ همین روند بتوانم در پارالمپیک توکیو از مدال آوران کاروان کشورم باشم.

دارنده مدال طلای جام جهانی امارات اظهار داشت: وقفه‌ای که برای برگزاری پارالمپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا رخ داد را به شکل یک فرصت نگاه می‌کنم و امیدوارم که امسال این رویداد به طور حتم برگزار شود و بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

بانوی تیرانداز کشورمان در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای حمایت‌هایشان و همچنین از سرمربی و مربی تیم ملی برای تمام تلاش هایشان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم تیم ملی تیراندازی در پارالمپیک توکیو موفق باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *