رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نشست ویدئوکنفرانس قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با دادستان‌های ۴ حوزه قضایی غرب تهران

10:31 - 07 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۱۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تاکید بر اهمیت سند تحول قضایی به عنوان راهبرد دستگاه قضا گفت: دادستان‌ها باید با درایت و برنامه ریزی از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.
- نشست بررسی عملکرد دادسرا‌های شهرستان غرب استان تهران در سال ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰، با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران و دادستان‌های شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان و شهریار به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست مجازی، ضمن تاکید بر اهمیت سند تحول قضایی به عنوان راهبرد دستگاه قضا، بیان کرد: باید تلاش شود تا تیر ماه ۱۴۰۰ که هفته قوه قضاییه است، گام‌های خوبی در دستیابی به اهداف تعیین شده در این سند، برداشته شود.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران از عملکرد مجموعه قضایی این استان ابراز رضایت کرد و گفت: باید اوضاع را از وضعیت کنونی هم بهتر کرده و شرایط را بهبود بخشید.

وی با اشاره به انتخابات خرداد ماه سال جاری افزود: دادستان‌ها باید با درایت و برنامه ریزی از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *